Vaše mjesto pod webom

Blogger.ba prvi je bosanskohecegovački blog servis, koji je pokrenut u novembru 2004. godine. Jedan je od najposjećenijih bosanskohercegovačkih web sajtova!

Trending

Poslednje objave

SpryBit Agency SpryBit Agency
SpryBit offers customized IT Solutions & supports to businesses for hiring pre-vetted remote developers for Full Stack, Open Source, ECommerce, Mobile App Development, QA & Testing. Avail our end-to-end IT Development & managed...
Ahmići Između zemlje i neba
Danas je 31. godišnjica pokolja u Ahmićima, najtežeg zločina u hrvatsko - bošnjačkom sukobu. Na najokrutniji način su u tom selu vojnici HVO-a pobili 116 ljudi, od kojih su i žene, djeca i starci. Mislio sam pisati post na ovu temu, ali...
buđenje Mjeseca. ajni
Učili su ga, još od malih nogu, dok mu kosti na lobanji srastahu, da je cio ovaj vidljivi svijet njegov neprijatelj. I on ih je gledao. Gledao, kako jedni druge hvataju za grla, od kojih bijaše debelih i zaobljenih baš kao i onih tankih...
Čuda neviđena puhalosrdjan
Prema popisu iz 2013. godine u Modriči je živjelo 25 720 stanovnika, od toga 20 227 Srba, 3101 Bošnjak, 1674 Hrvata i 718 gubitnika, koji sebe opisuju kao Ostali. Naravno, broj stanovnika Modriče, jedanaest godina kasnije, niko ne zna, ali...
Iz stare štampe – Alija Kebo: Sjećanje Podvelešca Omera Špage - Kosturi koji idu Na granici sjećanja
Tekst koji slijedi objavljen je na web stranici partizansko.info, a prethodno je bio objavljen na stranicama lista Sloboda, od 11. februara 1985. godine. Autor teksta je bio Alija Kebo, a autor ilustracije Nedžad Pašalić...
Za još jedno nebo Ljubav svakodnevna
Narasla sam ja, sunce moje,s tobom za još jedno nebo onako kako raste proljećem poljsko cvijeće naših livada. I dohvatila tu ljubav ja sam gotovo nestvarnu ljepotom što namirisati se može miljama dok je vječna i daleka daljinama, koja...
jesi ti bila kod mene u kanc? in case u didn't know...
miriše koji je to parfem? a jbt kao da si mi na ramenu. ...
Tetoviranje ISLAM blog 24
Islam zabranjuje tetoviranje. ...
Na (h)erende kora Priče i sjećanja
Ima kod nas jedna dobra narodna koja kaže: „Što ne mogu na (h)erende kora!“ Negdje ide sa „h“, a negdje se to „h“ izgubilo. Ali, značenje se nije izgubilo.Šta to znači? Znači da se kore (hljeba) ne mogu i ne trebaju "provlačiti"...
Prve trešnje 2024. spagosmail
Tradicija je da se prve trešnje u Mostaru pojavljuju oko 1. maja, koji dan gore dole. Ove godine prve trešnje su se pojavile već polovinom aprila. Slike nam je poslala Vinka i uz prvih nekoliko zarudjelih trešanja...
Osjećaj nikada ne vara! Tebi...
"Možeš pogrešno misliti, možeš pogrešno razumjeti, možeš pogrešno nešto uraditi ali nikada ne možeš pogrešno osjećati!" ...
Lijepo se zahvalit Ja sam grom u oluji što lomi šine kojim putuješ
https://m.youtube.com/watch?v=es1jz4RIeWU Ono kad ti je dosta bulinga na poslu pa iz good-girl sindroma prijeđeš u drugu krajnost! (ali samo u mašti) ...
Gender obijanje vrata Bojis li se mraka
Bilo je samo pitanje vremena, kažu. Ulazna vrata se handre mnogo više nego što ljudi misle. Neko ostavi stara, lakše ih provaliti, ali stari kažu da su bolja. Imaju jeftina koja izgledaju kao blindirana, pa kao, da zajebu protivnika....
Znamo li klanjati? Gradska džamija Zavidovići
„Namaz je temelj naše vjere.“, tako je govorio Poslanik. „Namaz je ugovor između roba i Gospodara svjetova pa ko ga ostavlja, krši ugovor.“, opomenuo nas je Poslanik. „Namaz je prvo za šta će čovjek biti pitan kad pred Gospodara...
otici sweet surrender.
Vrhunac pmsa vjerovatno. Nemam onaj odvratni osjećaj u stomaku pred posao. Više sam tužna. Možda me ovaj osjećaj, što se više bude pojačavao, natjera da odem iz firme i učinim nešto dobro za sebe. Ne želim da budem s tim...
PRIJAVA ZA PRODUŽENO KRIVIČNO DJELO PROTIV VIŠE LICA KRIMINAL U VLASTI
Što se tiče odgovornosti direktora a sad i ministra vezano za napade na mene i prikrivanje kriminalaca o tome sam već izneo dokaze i biće ih još u nastavku a prema izjavi sestre ubijenog Vukelića u prilogu "Da je MUP radio svoj posao, moj brat...
Rumi ramaha
Znam da moram poraniti na poso al moram još da se džabe patim, pa mi misli lete nedaju da spavam. Pročita knjigu 40 pravila ljubavi..Elif Šhafak , a mišljenja sam da jedna knjiga može da ti promjeni kurs života, samim tim i život to sam...
O svačemu i o meni Između zemlje i neba
Svi smo ljudi i svi smo ranjivi. Fascinantno je kako ljudi pronađu smisao u tako različitim stvarima. Neki dan se čuo s bivšom curom koja je uvik volila astrologiju. Poslala mi nešto astrološko o mojoj natalnoj karti što je ona sebi...
o svojim poslima... Princ of Perversia
Danas ja, kad naka ženska prti kofer. A kofer toliki da ona može komotno stat u njega. I pored nje prti kofer joj kćerka, rekao bih. I kćerka bi isto mogla stat u svoj kofer. I pored njih dvije i hairlija neki, nako nonšalatno šetka pored...
Zajebavali smo se, sad da se mi zajebavamo Klub niskih strasti 18+
https://m.youtube.com/watch?v=JwFI-iaWB_U&pp=ygUSU3RhIGNlIHRpIHBldmFjaWNh Da se probudite ili da vas se baci u srednje doba middle ages medju narod, i sad da imate danasnje znanje tehnologije,wannabe novih modernih vjestina,...