Vaše mjesto pod webom

Blogger.ba prvi je bosanskohecegovački blog servis, koji je pokrenut u novembru 2004. godine. Jedan je od najposjećenijih bosanskohercegovačkih web sajtova!

Trending

Poslednje objave

Najgorči mir na svijetu je tišina.. Dert
Bez zagrljaja dugo me već držiš, Večernjih poljubaca više nema, nikog nema... samo tonovi noći o crnini glasno zbore, Dragosti tvoga grla ne čujem više I pjesme očiju tvojih stadoše ranjeno da poje Na licima iskre su se ugasile, Sjećanje...
Slavni Ja sam grom u oluji što lomi šine kojim putuješ
Kad pogledaš pola ovih slavnih holivudskih zvijezda ili američkih muzičkih zvijezda je u nekom trenutku svoga djetinjstva bilo zlostavljano ili psihicki ili fizički ili seksualno ili sve navedeno i to se tek sazna kada oni u nekom kasnom...
Dedin duhan Priče i sjećanja
Sjećam se, kad je bio rat i manjkalo nam svega, a meni najteže padalo što nisam mogla zapalit, pa kad bi se malo primirila pucnjava, otiđi bih ja tad kod svog rahmetli dede koji je živio u blizini. Kako je već dugo živio sam, (iako smo ga...
Šta se to zapravo dešava? Između zemlje i neba
Ljude koji malo znaju o politici čudi što su arapske nacije pomogle Izraelu da se obrani od Iranskog napada. Naime Jordan je obarao dronove i rakete što su išle ka Izraelu, dok su Saudijska Arabija i Ujedinjeni Arapski Emirati obavijestili SAD...
Nova jutra Surogat
Da li ono bješe lipov cvat? Prije će biti da šljezov je čaj. Još jedno breme mi stavljaš na vrat umjesto da naspeš još jednu za kraj. ------------------------------------------------------ Sjećam se da zviždukaše...
SunPower says double glass cell solar panel has been well received nsolarpanel
mono solar panel were shipped by SunPeak, a commercial solar manufacturer based in Madison.is currently the largest solar panel in the region.,The roof is located atop the UW Health Eastpark Medical Center parking lot. , More than 2,000 panels are...
Marry on a cross Go Ask Alice
...
nješta random
Dreamy day. Norah, smootj as honey, whusper into my ear, holds me and warms me up. For the first time im me life I pad for lau dry to be done ans it was done nice and neat, charged it by the pound. Hope went to springs for some therpay she goes...
e, dosta mi je. hoću na ODMOR. ajni
"Šta ti hoćeš od svjetine kada je magare? Što ljudima mudrost nudiš , kad za nju ne mare? Čašu vode ne dadu ti za godinu dana, A na dan ti po sto puta u obraz udare!" Omer Hajjam . ...
Iz stare štampe – Mostarska hronika, od 24. oktobra 1925. godine Na granici sjećanja
U Jugoslavenskom listu od 24. oktobra 1925. godine, objavljen je tekst o problemima gradnje mostarske bolnice. Ćoravo zidanje mostarske bolnice Bolnica gotova, a bez svijetla. Zaboravnost građevinske direkcije. Moderni...
... Temporary
Koliko dejtova treba proci da bi sa nekim otisli u krevet? 😀 ...
Nedostatak vremena Ja sam grom u oluji što lomi šine kojim putuješ
Kako sam kratka s vremenom, za tipa otić u frizera na duži tretman (farbanje i šišanje) ja moram uzeti slobodan dan, čitaj godišnji. O dužim večernjim izlascima sa prijateljima, ili nedajbože svatovima ne smijem ni da pomislim. Od 8,5 sati...
Help Stray Nomad
I don't like asking Them for help. The truth is, I have no inkling of how They could come to my aid. As much as I can see, as much as I understand, everything that happens to us on this Earth stems out of our actions or lack thereof. Not that...
Plak plak One vile fucking task after another.
Hajde što (navodno) imamo Harvi Vajnstajna na blogeru nego čitam kako hljagaju ovdje jednog blogera da je hinja, smrad etc. i čitajući taj opis kontam "hm, ovo užasno liči na *REDACTED* " i fakat jeste na kraju HAHAHA. Ako iko zna znam ja....
izrezbareni snovi Converto
malo pišem odavno ne mogu gledati u sebe previše praznine i ideja je sahranjeno u mojim njedrima krišom dišem gledajući blijede zastava na mojim jedrima odjekuju negdje u daljinama u prošlim vremenima ljudski...
When in doubt nap it out Dunja sa ormara
Zadnji put kad sam se tuspasila ovdje imala sam tri mačke. Sad imam dvije. I to nešto govori o protoku vremena i mojoj konzistentnosti. U nekoj sam ružnoj fazi života kad nemam motivacije ni za šta. Nekako možda čak i kad mi se u glavi...
Da li je do... kurtizMamin dnevnik
depresije, ili gubitka motivacije (koji moze biti uzrokovan depresijom), ili hronicnog umora, ne znam. Znam da mi nije nidocega. Voljela sam pisati na blogeru, doduse ne ovom nego onom nasem starom, a sada ne mogu suvisle dvije rijeci sastaviti....
Priča iz parka Priče i sjećanja
Kad je moj sin bio mali dječak, a mi tad živjeli u strogom centru, gdje je zelenilo bilo misaona imenica, odvedi bih ja njega svakog vikenda u obližnji park Atmejdan, u neposrednoj blizini Latinske ćuprije. Obično bi sa nama tad išla i...
Kocka ISLAM blog 24
Islam zabranjuje kocku (kladionicu). ...
Zašto baš njemu? 'postrof(a)
Taman što je niz nesretnih koincidencija sa likom iz SCC-a završio, otpočele su još nesretnije koincidencije sa novim likom. Kako je mama jedno vrijeme čistila neki turski ugostiteljski objekat na čaršiji pa je neko uslikao kako visi,...