Vaše mjesto pod webom

Blogger.ba prvi je bosanskohecegovački blog servis, koji je pokrenut u novembru 2004. godine. Jedan je od najposjećenijih bosanskohercegovačkih web sajtova!

Trending

Poslednje objave

For the load cell manufacturers and continuous control bransloadcells
And trees often receive donut load cell, Dotan Eshet, CEO of Treetscope, told NoCamels. “People are watering tens of percentage points more than necessary,” Eshet said, pointing out that the majority of the world's water consumption –...
Majmuni i svinje ISLAM blog 24
U 60. ajetu sure Al'Maide, kazuje se kako je jedan narod pretvoren u majmune i svinje. To im je bila kazna zbog nevjerovanja. Poznata teza: Da li je čovjek stvoren od majmuna? Prije će biti da je majmun i svinja također stvoreni od čovjeka....
Kako ću Priče i sjećanja
K'o bršljan zeleni ljubav tkam da te viticama mladim zagrlim k'o potok ustreptali tečem tvojim damarima hitajuć ti usnama da ih poljubim. U slavuja poj uplićem ljubavni stih mošusom ga mirišem u krošnju vrbe...
Htjela sam sinoć zavijati na mjesec... Bojis li se mraka
... ali nisam, jer mi je bilo ofirno. Danas je jugo sa dalekih Pofalica na vrh Marin Dvora donio zahtjeve rudara. Real feel kao da su mi se okupili na balkonu. Nešto bih uradila, ali ne znam šta, pa mogu samo žaliti. D. kaže da bi im...
Stađuni , stađuni naši gradcednostizemljebozjemilosti
https://youtu.be/ykFMs6KRV-Q?si=Y_NLD_8MezWISnRg   Jesenja fantazija   Jesenji opus I   Ah , to proljeće   Proljetni opus II   Svileno ljeto   Ljetni opus II   Zima   Zimski opus II Lijep je,proljetni sunčani dan. Zima došla na...
A Srbi odlaze puhalosrdjan
U prošloj školskoj godini, znači 2023.godine, 605 đaka iz osnovnih škola širom Republike Srpske nastavilo je školovanje u obrazovnim ustanovama u inostranstvu. Braćo Srbi i sestre Srpkinje, to vam je tačno 20 odjeljenja po 30 đaka ili...
Iz stare štampe: Elektrifikacija Mostara, trolejbusi, 1925. godine Na granici sjećanja
Jugoslovenski list u broju od 12. oktobra 1925. godine objavio je tekst koji slijedi, novinara Omera Sefića, koji se ispod tekstova potpisivao kao O.H.S.: “Elektrifikacija Mostara Mostar 12. oktobra. Ovih dan se završavaju radovi...
Odluči još danas... ISLAM blog 24
Zašto se malo ne žrtvuješ radi Allaha i promjeniš svoj način života? I ti možeš biti bogobojazan. I ti možeš da se nadaš Džennetu i Allahovom oprostu. Odluči još danas da ćeš početi klanjati svih pet dnevnih namaza. To je novi...
Nemajka 1/1 In the middle of nowhere
Ja sam zaboravila da Blogger postoji. Jel'te sad moram biti fina i pisati samo o ovom svom djetetu tako to ide, a realno to je i jedino sto mi se dešava 🤣 Liam je već veliki dječak, 8 mj. mu jos malo, 6 zuba, puze i penje se uz stvari (...
Nanča Priče i sjećanja
U to vrijeme sam bila na prvoj godini studija, a uz sve brige oko studiranja i prilagođavanja životu u novoj sredini, među svjetlima velegrada, bila mi je za vratom i briga oko smještaja. A baš mi se to zabaksuziralo bilo. Prvi moj stan bila...
Krajem marta.. Rozaje Video Blog
https://www.youtube.com/watch?v=DiEFz9e_Qb8 ...
Strah od smrti somwhereinside
Strah od smrti... Ta igra pakosti i mržnje... Želja Nezamjetnost življenja... Tuga Igra strasti koju donosi... Ljubav Tišina ispunjena predrasudama... I ja izgubljen u toj stvarnosti.. Živim U tom strahu od...
Svijest i prostor/vrijeme Između zemlje i neba
Moderna fizika sve više istražuje ulogu ljudske svijesti u kreiranju naše stvarnosti, te i samih zakona fizike. Jedan jako dobar tekst imate ovdje: https://www.epsihijatar.net/svest-vreme-i-univerzum-razotkrivanje-tajni-kosmosa/ Također,...
Boja roza Panta Rei
Ušla sam u lift, dodirnula nulu nježno a potom otresito mlatnula onaj znak za zatvaranje. Kao da mi je naumpalo da sam premekano odlučna pa sam htjela da se ispravim. Provjerila sam džepove, tu je sve, a nije ništa. Kofer je tu, mali i...
Žena za koju bi čovjek morao izmisliti riječ "iskušenje". Filmadona
Muškarac kao iz reklame za parfeme. Žena za koju bi čovjek morao izmisliti riječ "iskušenje". Influenceri, plave kovrčice, reality zvijezde. Nije mi važno. Samo mi treba žena koja me voli. Ne želim se pretvarati i skrivati ​​iza...
Odlaze nam raja... spagosmail
Odlaze nam raja. Ništa malo, malo, pa nam stigne viojest da je neko od raje koje smo poznavali decenijama preselio, kako se to danas zna reći. Ostaju sjećanja, dženaze sahrane, priče, anegdote. Što je vrijeme...
Prije 150 godina – pronalazak impresionizma Na granici sjećanja
Slike su bile skandalozne: tako radikalne, tako subjektivne, tako nove, tako različite. Kada su prvi put javno predstavljeni u proljeće 1874. u ateljeu fotografa Nadara u Parizu, naišli su na podsmijeh i podsmijeh. Šta su tamo slikali...
Push pull outer casing states that it will notify owners dycables
The push pull cable is experiencing rapid expansion due to a combination of several variables. The demand for lightweight yet durable materials from the growing automotive sector and the continuous increase in infrastructure development and...
Namaz i sedžda ISLAM blog 24
Sedžda u namazu je ista kod muškarca i žene. Pogrešno je učenje da žena spušta podlaktice na tlo prilikom činjenja sedžde. I žena će dizati podlaktice na sedždi. ...
'postrof(a)
Bliska mi je tvoja gorčina iako je obje sebi zamjeramo i blisko mi je što bi ti (mislim) prije izabrala miradž nego hidžru iako čak možda ni ne znaš šta to terminološki znači. Izgleda da tvoji nisu ulagali u...